5 תשובות
זה לא בריא!
אם את רוצה לרדת במשקל, תלכי לדיאטנית שתיתן לך תפריט מסודר, או שתפני אלי בפרטי אני יכוחה לעזור לך בקטע של האוכל.. (ירדתי שש קילו עד עכשיו) ותעשי ספורט
500 קלוריות זה נורא קצת
הבריאות מעל הכל!
welcome to the club#
את באמת תעלי כי חיית על פירורים אז ברגע שהגוף שלך יתחיל לאכול נורמלי את תעלי תלכי לתזונאית ותתחילי להתאמן אם את באמת רוצה להרזות בצורה טובה ובריאה
אנונימי
את צריכה עזרה, לא ככה מרזים
כל אותם אלה שאומרים שהיא צריכה ללכת לדיאטנית: היא לא רוצה דיאטנית, שתיתן לה דיאטת השמנה. היא רוצה לרדת במשקל עוד ועוד ועוד... וחבל שכך. אך אין בידינו הכלים לעזור לה.

מיטל, בבקשה תכריחי את עצמך לאכול, זה אפשרי. אני עשיתי את זה כבר כמה ימים ועדיין עושה את זה. אז יהיו לך רגשות אשמה / שהשמנת / ועוד הרגשות אחרות, אך זאת דרך מצויינת (גם אם באופן זמני) להימנע מפגיעות כאלה ואחרות שיובילו לאישפוז. תלכי לטיפול, ותמשיכי לאכול בכוח, גם אם זה לא כיף, תאכלי בכוח כל זמן שיש לך את כוחות הנפש להתנגד למחלה, להתנגד לאנה ולהלחם בה. אפילו תקני את האוכל שאת אוהבת,
ו ת א כ ל י.