8 תשובות
כן
היא יצאה חשה, אני עדיין חושבת שזה לא בסדר שהיא עקפה את כולן כאילו היא איזו מלכת אנגליה.
היא אמרה שהיא לא הייתה בגולדן רינג.. אז לאן היא הלכה בסוף לא הבנתי..
את האמת זה טיפה חצוף... אבל אפשר להבין אותה. וזה לא קשור שיש את ג'סטין על הבמה כי לא כולם אוהבים את נעה קירל ויכול להיות שאנשים יפגעו בה. אני גם לא מתה עליה אבל זה מה יש
אז היא לא הייתה צריכה לבוא מלכתחילה. אני הייתי שם בהופעה הזאת, אני ראיתי איך דוחפים את כולם הצידה ואני ראיתי אותה צוחקת, אז שלא תגיד לי שזה מטעמי ביטחון ^
חחח איזה קליקבייט מתוחכם עשו שם
אני אוהבת את השירים שלה ממש ואני לא אחת שכל כך שומעת זמרים מהארץ.. אבל זה באמת די מעצבן. אם הייתי בהופעה והייתי רואה את זה הייתי משתגעת
אבל היא גם רוצה לראות את ג'סטין היא גם בן אדם :)