9 תשובות
לא היה עוד סמארטפון כשהייתי בגיל הזה.
השם שלי. הסטטוס לא ישתנה מאז.
השם שלי כנראה
אממ...
"לפעמים זה שהורס לי את כל החלומות הכי גדולים זה השעון המעורר"
נראה לי שזה מה שהיה זה היה לפני מלא זמן
"לפעמים זה שהורס לי את כל החלומות הכי גדולים זה השעון המעורר"
נראה לי שזה מה שהיה זה היה לפני מלא זמן
שניים סינים עם כינור גדול 3:
לא היה פלאפון מגה מתי דהייתי בת 12
חיות הם חיים
לול
לול
"אם אשכחך ירושלים אמצא אותך בוויז"
לא נראלי שהיה לי ווצאפ אם כן, לא זוכרת
באותו הנושא: