4 תשובות
תעשי שעווה
כן זה כואב כמו בירכיים
לי הירכיים אפילו יותר כואב אז אני לא עושה שם
בגב או לייזר או שעווה אם לגלח אז השערות יוצאות ממש שחורות ובולטות עדיף שלא
תבקשי מאמא שלך (ככה אני עושה) תקנו מסופר פארם שעווה חמה (אני אוהבת של התפוח) עם רצועות שעווה וחשוב שיהיו לך מקלות ארטיק עבים תראי אם יש שם או בחנויות יצירה
כן זה כואב כמו בירכיים
לי הירכיים אפילו יותר כואב אז אני לא עושה שם
בגב או לייזר או שעווה אם לגלח אז השערות יוצאות ממש שחורות ובולטות עדיף שלא
תבקשי מאמא שלך (ככה אני עושה) תקנו מסופר פארם שעווה חמה (אני אוהבת של התפוח) עם רצועות שעווה וחשוב שיהיו לך מקלות ארטיק עבים תראי אם יש שם או בחנויות יצירה
אנונימית
שואל השאלה:
עם שעווה זה כואב בגב?
עם שעווה זה כואב בגב?
אנונימית
תעשי שעווה פעם הבאה ותבקשי שאמא/אחות/חברה יעזרו לך
תתחילי לעשות שעווה ותבקשי עזרה מחברה אמא אחות דודה מישהי, כי זה לא מקום שאפשר להגיע אליו לבד. אם את גדולה מספיק אז לייזר זו אפשרות מאוד ממולצת
באותו הנושא: