2 תשובות
את צריכה להכיר מישהו אחר כדי לשכוח ממנו
וגם כדי שהוא יתמוך בך זה לא הגיוני ולא בריא עבורך
וגם כדי שהוא יתמוך בך זה לא הגיוני ולא בריא עבורך
אנונימי
אני הייתי עד לפני חודש באותו מקרה כמו שלך, את חייבת אבל חייבת לשכוח אותו זה לא יצא ממך וזה הרגל רע. ודיי חובה לשחרר תמצאי מישהו חדש שיתמוך בך ויכיל אותך ויקבל אותך כמו שאת. זה קשה, זה מעייף אבל זה שווה את זה.
באותו הנושא: