8 תשובות
אני לא ממש זוכרת כי ראיתי מזמן, אבל אני מנחשת שזו הייתה פעילות בכיתה שכל אחד כותב על ההרגשה שלו מפתק אנונימי ואז היא הגיעה לפתק הזה.
שואל השאלה:
נכוןן אבל באיזהפרק זה היה?
אנונימית
טעות
זה לא זה
אני ממשיכה לחפש
שואל השאלה:
וואי תודה רבה את מדהימה
אנונימית
זה פרק 6 או 7
בטוח אחד משניהם
אנונימית
לפי מה שמצאתי אז זה בפרק 9
לא בטוחה
כתוב "mrs. bradley created a system for the students to give each other anonymous notes of encouragement."
אני חושבת שזה זה כי זה פתקים אנונימיים של עידוד
שואל השאלה:
תודה רבה רבה פרח בדרך לול
אנונימית
אוי סליחה קראתי את השאלה לא נכון
מטומטמת אני
חשבתי ששאלת למה היא הקריאה את הפתק האנונימי שהאנה כתבה
דקה אני אברר לך