7 תשובות
יש לי בהיסטוריהה x_x
יא
אני כיתה יב ואני ניגש באנגלית ומתמטיקה
אנונימי
אני יודעת שזה הזוי אבל אני ניגשת לביולוגיה חמש יח''ל ואני בכיתה ט
יב - אזרחות (אבל יש מצב שאני גם אעשה מועד ב ב2 מקצועות)
כיתה יא
לפי מה שידוע לי- היסטוריה, לשון, סוציולוגיה, אזרחות ונראה לי מתמטיקה
יכול להיות שבהיסטוריה
כיתה יא'
תנך אזרחות מתמטיקה תושבע אנגלית
כיתה יב