9 תשובות
למה אתה מכליל? יש מלא בנות שמחפשות קשר רציני אתה פשוט עוד לא נתקלת בהן
אני באמת לא מבינה גם אני מאלה שמחפשות קשר רציני ואיכשהו יש רק פאקבויז.
אנונימית
אני בספק שעברת מבת לבת ושאלת אותה אם היא רוצה קשר רציני. יש הרבה בנות שרוצות קשר רציני, אתה פשוט לא מחפש במקום הנכון.
תאמת אני מודה, אני מודה שאני אוהבת פאקבויז ואני אוהבת מערכת יחסים שהיא קצת קינקית אבל זה תלוי מי אתה מוצא איזה סוג בחורות... אם תרצה לדבר על זה תגיד (:
אנונימי
אני מישהי שמעדיפה קשר רציני למה אתה מכליל? זה שנפלת על כאלה שלא רוצות קשר רציני לא אומר שכולן ככה
וכל זה מאחד ששאל כל ילדה/בת/בחורה/אישה בעולם? אוקיי.
בטעות שמתי אנונימי בן חחח
אנונימית
יש מלא שמחפשות קשר רציני.. פשוט עוד לא נתקלת בהן. צריך לדעת איפה לחפש, ואתה אמור להתאהב במישהי ואז לנסות להתחבר איתה ולהיות חבר שלה.
ולגבי בנים- אותו דבר גם ההפך.. יש בנים שהם בדיוק כמו שאמרת.
ואני לא מכלילה, תנסה לא להכליל ותמשיך לחפש תאמין לי יש מלא שמחפשות קשר רציני וגבר כמו שתיארת. מאחלת לך שתמצא. בהצלחה!
ולגבי בנים- אותו דבר גם ההפך.. יש בנים שהם בדיוק כמו שאמרת.
ואני לא מכלילה, תנסה לא להכליל ותמשיך לחפש תאמין לי יש מלא שמחפשות קשר רציני וגבר כמו שתיארת. מאחלת לך שתמצא. בהצלחה!
דבר ראשון אל תכליל לא כל הבנות ככה... יש לי חבר והוא מדהים הוא מצחיק רומנטי בעל ביטחון אופי טוב ניראה טוב והכי חשוב אוהב אותי... (דומה למה שאמרת)