בקיצור זה מצחיק רצח ( אני לא יגיד איזה ואיזה תנועה שלא ידעו מי אני ) זה תנועה הורגתת חחח קיצר זה יהיה מגעיל אם אני יעלה לאינסטה האשטאג ( ואז תשם שהוא קורא לתנועה ) ? חחחחחחח זה רציני הורג אותי אני לא רוצה לצאת מגעילה פשוט אז תגידו מה אתם חושבים וזה ואם הייתם נעלבים כי זה לא אישי זה סתם מצחיק