15 תשובות
בעד.. זה יכול לעזור להם להשתלב חברתית ועדיף שהם יהיו במסגרת רגילה כי מסגרת לאוטיסטים יכולה לגרום להם להרגיש שונים..
אני בעד
כי יש לנו כיתה לאוטיסטים בבית ספר והכל סבבה איתם.
כי יש לנו כיתה לאוטיסטים בבית ספר והכל סבבה איתם.
לא. לא בגלל שהם שונים, אלא בגלל שלחלק מהם קשה יורת ללמוד ובכיתה רגילה לא יתנו להם את החופש, המרחב והצרכים שהם צריכים. בנוסף יכולים לצחוק עליהם, זה ממש לא נעים
ברור במידה ויש את התנאים המיוחדים לילדים נגיד בבית ספר שלי יש כיתה של ילדים עם מוגבלויות בכיתות א'-ג' והם ממש חמודים
אנונימית
אני נגד...
בגלל שהם דורשים יותר צומת לב מאשר לתלמידים הרגילים ולהם לוקח יותר זמן ללמוד את החומר (לפי דעתי) ולדוגמא תלמיד אוטיסט שנמצא בכיתה עם ילדים "רגילים" לפי דעתי קצת דופק להם את הלמידה כי עד שהוא לומד אז...
(אני בכלל לא נגד אוטיסטים)
אמא שלי מורה בבית ספר ויש להם שם עוד סוגשל בית ספר כזה לילדים עם מוגבליות ואני ממש גאה בבית ספר של אמא שלי3>
בגלל שהם דורשים יותר צומת לב מאשר לתלמידים הרגילים ולהם לוקח יותר זמן ללמוד את החומר (לפי דעתי) ולדוגמא תלמיד אוטיסט שנמצא בכיתה עם ילדים "רגילים" לפי דעתי קצת דופק להם את הלמידה כי עד שהוא לומד אז...
(אני בכלל לא נגד אוטיסטים)
אמא שלי מורה בבית ספר ויש להם שם עוד סוגשל בית ספר כזה לילדים עם מוגבליות ואני ממש גאה בבית ספר של אמא שלי3>
אנונימית
דווקא אוטיסטים בדרך כלל ממש חכמים
בן דוד שלי בן 3 והוא אוטיסט והוא כבר קורא ספרים ומדבר באנגלית קצת ויודע מתמטיקה וזה
בן דוד שלי בן 3 והוא אוטיסט והוא כבר קורא ספרים ומדבר באנגלית קצת ויודע מתמטיקה וזה
יש אוטיסטים ברמה תפקודית גבוהה ואין בעיה בכלל שישתלבו בכיתות ומגמות. יש אוטיסטים ברמה תפקודית נמוכה ויהייה להם הרבה יותר קשה להשתלב עם בני גילם אני חושב שאם זה רמה עד כדי כך נמוכה שהם לא יכולים לדבר צריכה להיות להם כיתה מיוחדת אבל אם זה נמוך אבל עדיין ברמה שהם מדברים ומתפקדים אפשר לשלב אותם עם כיתות יותר נמוכות.
אם נגיד זה ילד עם אוטיזם בכיתה ז' והוא ברמה תפקודית נמוכה אבל הוא מדבר ומתפקד ברמה לא גבוהה אפשר לנסות לשלב אותו עם כיתה ה' אם הוא לא מדבר בכלל ולא יכול ללמוד עם עוד ילדים בכיתה אז עדיף כיתה קטנה. ויש גם אוטיסטים שהם ברמה תפקודית ממש גבוהה כמו כל אחד אחר אבל הם לא יכולים לסבול רעש אורות ודברים בוהקים ולכן הם בכיתה קטנה.
אם נגיד זה ילד עם אוטיזם בכיתה ז' והוא ברמה תפקודית נמוכה אבל הוא מדבר ומתפקד ברמה לא גבוהה אפשר לנסות לשלב אותו עם כיתה ה' אם הוא לא מדבר בכלל ולא יכול ללמוד עם עוד ילדים בכיתה אז עדיף כיתה קטנה. ויש גם אוטיסטים שהם ברמה תפקודית ממש גבוהה כמו כל אחד אחר אבל הם לא יכולים לסבול רעש אורות ודברים בוהקים ולכן הם בכיתה קטנה.
לחלוטין נגד. הם יפגעו באחרים וכתוצאה מכך אחרים יפגעו בהם.
אולי רק בתיכון.
אולי רק בתיכון.
סליחה יכול להיות שלא הבנתי נכון.
אוטיסטים אלה לא האנשים עם בעיה ליקוי חברתי שקשה להם להתחבר והם גם חסרי טקט ולא מודעים לזה?
אני ממש מצטערת אם לא...
אני אישית ניסיתי לדבר עם אוטיסט והוא פשוט אמר לי מול כל הכיתה שבגלל שאני שמנה הוא לא מעוניין לדבר איתי.
אוטיסטים אלה לא האנשים עם בעיה ליקוי חברתי שקשה להם להתחבר והם גם חסרי טקט ולא מודעים לזה?
אני ממש מצטערת אם לא...
אני אישית ניסיתי לדבר עם אוטיסט והוא פשוט אמר לי מול כל הכיתה שבגלל שאני שמנה הוא לא מעוניין לדבר איתי.
אוקיי... אני אישית יודעת שאם בנאדם היה עושה לי את זה כל הזמן פשוט לא הייתי באה לבצפר. מצטערת שאני לא מעוניינת להפגע, בכוונה או לא.
סליחה? אל תגידי לי ממה נפגעתי. אני לא נכנסת לך לחיים וללב, אל תכנסי לשלי. תרגעי בבקשה. שיהיו איפה שבאלהם- אני פשוט אקח את עצמי ואלך.
אגב, על מאבקים מול החברה אני גם יכולה ללמד.
אגב, על מאבקים מול החברה אני גם יכולה ללמד.
כנל.
אני שיחקתי שרתי ורקדתי עם ילדים אוטיסטים ובעלי מוגבלויות שלמדו איתי בבית ספר עד שסיימנו כולנו את יב וזה היה כל כך מדהים לסיים איתם ולקבל את החיבוק מהמשפחות שלהם על ההשתתפות המדהימה ועל לקיחת חלק גדול בהצגה ובהפקתה ובכתיבת הטקסט המשותף שעשיתי איתם כפרויקט אישי בהצגות של התיאטרון הקהילתי בעיר.
אני הכי בעד לשלב אותם! ולא רק בבתי ספר רגילים, בכל התחומים שקשורים ללגלות עולם ולעזור להם להיפתח כמה שיותר. רק ככה הם יוכלו ליצור קשרים עם העולם שמסביב ועם עוד ילדים בגילם, ולהפנים חברה מהי. האנשים האלה כל כך מדהימים ומקסימים. רק תנו להם צ'אנס ותבינו את הבועה שהם יצרו לעצמם, ועם מה הם מתמודדים. זה לא כל כך נורא להתקרב לאנשים כאלה כמו שזה נשמע.
אני הכי בעד לשלב אותם! ולא רק בבתי ספר רגילים, בכל התחומים שקשורים ללגלות עולם ולעזור להם להיפתח כמה שיותר. רק ככה הם יוכלו ליצור קשרים עם העולם שמסביב ועם עוד ילדים בגילם, ולהפנים חברה מהי. האנשים האלה כל כך מדהימים ומקסימים. רק תנו להם צ'אנס ותבינו את הבועה שהם יצרו לעצמם, ועם מה הם מתמודדים. זה לא כל כך נורא להתקרב לאנשים כאלה כמו שזה נשמע.
תלוי איזה תפקוד הם, יש כאלה שאפילו לא עונים לך שאתה פונה אליהם מרוב שהם בתפקוד נמוך, ויש כאלה שהם בתפקוד גבוה ואפשר לנהל איתם שיחה זה תלוי
בתפקוד גבוה אם הכוונה לאספרגרים וכאלה אז ברור שאני בעד לשלב בבתי ספר רגילים
באותו הנושא: