התחברות
הרשמה
למה אנשים באיזשהו שלב נהפכים לרעים מבלי שעשית להם כלום?
8 בספטמבר 2017, 14:06
רוע
העולם
רגשות
תשובה אחת
דברים אחרים שקרו להם.. לאו דווקא איתך.
יש אנשים שפשוט עוברת עליהם תקופה חרא, ובלי שהם מתכוונים זה יוצא עליך
~
~SORRY
באותו הנושא:
למה בני אדם משתנים באיזשהו שלב והופכים לרעים?
אחרי 501 פרחים אוטומטית נהפכים לעונה בכירה?
למישהי פה היה שיער מתולתל כשהייתה קטנה ועכשיו השיער נהפך לחלק?
אם ישנים עם גוזיה/חזייה החזה נהפך לנפול יותר?
מסכימים עם המשפט- "יש אנשים רעים שעושים מעשים טובים ויש אנשים טובים שעושים מעשים רעים"?
איך אנשים נהפכים לערסים ולפרחות? והאם זה מומלץ? מה היתרונות והחסרונות
אני עוד מעט מגיע ל500 פרחים אני נהפך לעונה בכיר ב500?
איך אנשים נהפכים לאילמים?
אם ההורים שלך מעיפים אותך מהבית בגיל 18, אתה נהפך להומלס?
שמתם לב לזה שאנשים נהפכים להיות דומים לאנשים שהם מעריצים?
הצילוו, למה אני לא מצליחה לעקוב אחרי אנשים באינסטגרם? אני לוחצת וזה נהפך לכחול בחזרה