10 תשובות
הספר לימוד שלי עלה 80
אז זה די מוגזם
אז זה די מוגזם
לא.. יש ספרים שתיקני בצומת ספרים או בסטימצקי והם יעלו הרבה יותר :)
בהחלט.
לא
אני זוכרת שקניתי את ספרי מתמטיקה ב120 שקל
אני זוכרת שקניתי את ספרי מתמטיקה ב120 שקל
אנונימית
כן
לא! אח שלי קנה ספר ב130 שקל!
חסכת 30 שקל!
חסכת 30 שקל!
לדעתי כן.
כן זה יקר יחסית לספר אחד
אבל אפשר לקנות יד שנייה וזה חצי מחיר..
אבל אפשר לקנות יד שנייה וזה חצי מחיר..
תלוי. יש סדרות יותר יקרות ויש כאלה שפחות.
במיוחד אם זה ספר מתמטיקה ו/או לבר אילן/אוניברסיטה וכו', ואז זה יכול לצאת ממש הרבה.
במיוחד אם זה ספר מתמטיקה ו/או לבר אילן/אוניברסיטה וכו', ואז זה יכול לצאת ממש הרבה.
בעיקרון כן מסכימה איתך שזה מחיר מוגזם, במיוחד לספר לימוד אין לך ספרייה שניתן להשאיל ממנה ספרים?