3 תשובות
כנל..
צריך לחכות לצערי
יש לי עוד 2 חברות כאלה והן כל הזמן עסוקות בלחפש ולחפש ובגלל זה אין להן חבר...
שואל השאלה:
אני לא מחפשת, אני מחכה שזה יבוא או שלפחות מישהו ימצא חן בעיניי..
אנונימית