7 תשובות
כן, כדאי לך.
כן, לכי על זה.
שואל השאלה:
אבל אם אני אנשק אותו גרוע?
אבל אם אני אנשק אותו גרוע?
אנונימית
כשהוא פעם הבאה מתחיל להתקרב אליך תתקרבי גם את ותנשקי אותו
אין כזה דבר תנשקי אותו גרוע
נשיקה זה משהו שזורם.
נגיד והיה כזה דבר מנשקת גרוע
אז אם הוא היה מנשק אותך מילא עדיין היית מנשקת אותו גרוע, פשוט לא את מתחילה
בקיצור, הכל טוב
לכי על זה.
נשיקה זה משהו שזורם.
נגיד והיה כזה דבר מנשקת גרוע
אז אם הוא היה מנשק אותך מילא עדיין היית מנשקת אותו גרוע, פשוט לא את מתחילה
בקיצור, הכל טוב
לכי על זה.
תנסי לא יקראה לך כלום מזה
אנונימית
לא יקרה כלום, הכל יהיה בסדר
באותו הנושא: