3 תשובות
אל תעשה את זה, הם אף פעם לא יקבלו אותם בזמן גם אם תשלח חצי שנה מראש..
תביא את כל הטפסים איתך (ורצוי גם עותקים) לצו הראשון.
תעלה לאתר שלהם "מתגייסים" ותביא לצו הראשון.
אני לא העליתי אף מסמך...
פשוט באתי עם הכול.

במיוחד שהם אפילו מבהירים שגם אם העלית מסמכים מסוימים עדיין כדאי וצריך להגיע איתם פיזית.


תצלם את הכול כדי שיהיה לך עותקים