5 תשובות
לא.. כשמאחרים יותר מ30% אז מורידים
זה חוקי להוריד ציון מהתעודה...
במבחן בגרות הציון שלך זה הציון שלך המורה שלך לא יכולה להוריד לך ציון במבחן
במבחן בגרות הציון שלך זה הציון שלך המורה שלך לא יכולה להוריד לך ציון במבחן
חלק מציון הבגרות בכל מקצוע הוא ציון פנימי- כלומר בית הספר קובע אותו. המורה תקבע לך חלק מהציון לפי ההערכה שלה, שמורכבת ממבחנים, בחנים, עבודות, שיעורי בית וגם התנהגות בשיעור (איחורים והפרעות).
אז כן, זה אפשרי.
אז כן, זה אפשרי.
כן זה הגיוני, יש משהו שנקרא מכסה, כאשר את עוברת את הכמות שאפשר (לא יודעת כמה זה אצלכם) הציון שלך יורד, כדאי לך לא לאחר ולהשקיע השנה זאת שנה חשובה
כן אפשר להוריד מהמגן או מהציון הפנימי שזה החלטה של המורה איך לחשב