7 תשובות
תאתגרי את עצמך- תציירי דברים שקשה לצייר ותנגני דברים קשים. זה נותן מוטיבציה להמשיך
שואל השאלה:
אין לי מוטיבציה לצייר פרח, אז לצייר משהו קשה? אני רק רוצה לשחק במחשב ולשמוע מוזיקה. זה באמת כזה נורא אם אני לא מנגנת או מציירת?
אין לי מוטיבציה לצייר פרח, אז לצייר משהו קשה? אני רק רוצה לשחק במחשב ולשמוע מוזיקה. זה באמת כזה נורא אם אני לא מנגנת או מציירת?
אנונימית
זה לא נורא. תעשי דברים שאת אוהבת.. אם את לא בקטע של לצייר ולנגן תמצאי תעסוקה אחרת
שואל השאלה:
מה? לקחת הפסקה ולשחק במחשב?
זה הכל בגלל הצבא, הכל.
מה? לקחת הפסקה ולשחק במחשב?
זה הכל בגלל הצבא, הכל.
אנונימית
תעשי מה שאת מרגישה
כן זה מדכא שאין לך זמן וזה אפילו לא באשמתך
כן זה מדכא שאין לך זמן וזה אפילו לא באשמתך
שואל השאלה:
האמת שבאמת כשאני בצבא אני מרגישה שהכל דחוס ולחוץ. אני תמיד בתורנויות, וכשאני לא אני צריכה להיות במחלקה והאמת היא שאני חייבת מלא זמן פנוי בשביל עצמי.
האמת שבאמת כשאני בצבא אני מרגישה שהכל דחוס ולחוץ. אני תמיד בתורנויות, וכשאני לא אני צריכה להיות במחלקה והאמת היא שאני חייבת מלא זמן פנוי בשביל עצמי.
אנונימית
יהיה בסדר! תעשי את הטוב ביותר שלך, זאת רק תקופה והיא תעבור.