11 תשובות
שואל השאלה:
חח כן אני אלך איתה פשוט לא נעים לי בגלל שהמוכרים ראו אותי מלא בחנות היום (אני מדברת על רנואר) ותודה!
אנונימית
אז תיכנסי ומקסימום יעשו לך פרצופים
ואם עושים לך תחשבי שלא עשית שום דבר רע
שואל השאלה:
ואם יגרשו אותי?
אנונימית
למה שיגרשו אותך? בגלל שנכנסת לשם כבר? אויש נו, הם רוצים קונים. הם לא יעיפו כסף.
זכותך להיות שם.. ואם תמדדי את השמלה ותאהבי והיא בתקציב שלך אז תקני
שואל השאלה:
קניתי. עבר בשלום
תודה לכולכם שתמכתם בי אתם מתוקים
אנונימית
תתחדשי!
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית
מה אכפת לך תכנסי ותצאי כמה שבא לך! תתחדשי אם תקני!
תחזרי ותמדדי אותה אם באמת את צריכה אותה ואת באמת תלכי איתה והיא לא סתם תשכב בארון אז תקני.. (:
אם תכנסי את בטוח תקני אותה?
באותו הנושא: