8 תשובות
כן שווה מאוד לעשות, וזה תלוי באמת במצב השיניים שלך יש כאלה שזה שנתיים ויותר ויש כאלה שזה אפילו שנה
שואל השאלה:
איך שנתיים לא שנה?
אנונימי
שווה מאוד, קשור למצב של השיניים שלך לי אמרו שנתיים ועדיין לא עבר לי שנה ומורידים לי כבר תגשר למעלה עוד חודשיים
שואל השאלה:
המצב לא נורא
אנונימי
שואל השאלה:
שן אחת די עקומה והשאר לא ממש די ישרות
אנונימי
תעשה מה יש לך להפסיד חוץ מזה שתצטרך אולי לעשות גשר בעתיד בגיל מאוחר ואז באמת תצטער
כן תעשה
אני סתם סתומה שאני לא עושה גשר
(אני בת 13 בכיתה ח) הייתי עושה אפילו לפני
ומתי יורידו לך את הגשר תלוי מה מצב השיניים שלך.
אצל כל אחד זה שונה ואיזה טיפל צריך לעשות לך זה לא נורא אבל טיפלה כואב בהתחלה ואתה לא תרגיש שזה עובר בכלל אבל אחרי איזה שבוע וחצי תוכל להתחיל לאכול
מקווה שעזרתי
לי אמור להיות גשר למשך שנתיים וחצי
כבר עברה חצי שנה
אנונימית