12 תשובות
לפי חוק צריך הפרש של 3 שנים, והוא 17 ואת מתחת ל14 אז..
הוא גיל 17 -16 ואת 14? זה בסדר..
לדעתי לא. אני גם בגיל שלך ולאהוב מישהו שגדול ממך בכמה שנים סתם ייפגע בך, תרדי מזה כמה שיותר מהר
זה לא משנה את עוד צעירה לקשר עם מישהו בגיל כזה, לו יש יצרים שכנראה לא יתאימו לגיל שלך
יצאתי עם משהו בכיתה יא כשאני הייתי בכיתה ח אבל שמעי לאהבה אין גיל ולא יבוא אליכם שוטר ויגיד לכם אתם עצורים כי אף אחד לא מסתכל
שואל השאלה:
אבל הוא בן 16 ואני 14 אנחנו נפגשים מלא ומדברים כל היום. תמיד אומרים לי שזה לא מתאים ושהוא כאילו יוצר מידי גדול לי אבל אני באמת אוהבת אותו וגם הוא אותי זה לא כמו שזה נשמע
אנונימית
תעשי מה שבא לך ואל תתיחסע למה שאחרים אומרים כי זה החיים שלך ואין להם זכות לשפוט אותך
גבולי
גבולי
המינימום שלי זה רק שנתיים
אבל חוקית אפשר יא' עם ח'
אם הייתה לו חברה בגיל שלו הם היו שוכבים.
את מוכנה לכאלה דברים?
אם כן אז זה סבבה