2 תשובות
אני מתנדבת בקורס מד"א (תחנת רמת גן) וסיימתי את הקורס לפני קצת פחות מחצי שנה, עשיתי 9 משמרות עד עכשיו, עד עכשיו לא היו לי מקרים קשים, אולי כן אנשים סבלו מכאבים וצעקו אבל תפקידך לתת להם תחושת ביטחון וסמכות גם את לא מרגישה בטוחה וסמכותית ולהרגיע אותם, כן יש מקרים נדירים שבהם על המשמרת הראשונה מקבלים החייאה או מקרה קשה, אבל תזכרי שתמיד יש את הנהג והחונך איתך והם מודעים לזה שאת חדשה בזה והם יתמכו בך ולא יתנו לך לעשות דברים מלחיצים לבד. אין מה להילחץ גם לרוב המקרים שיודעים מלכתחילה שהם קשים שולחים נט"ן ולא אט"ן... כל השנים זה אותו הדבר, מקבלים זימון למקרים לפעמים זה מקרים משעממים ולפעמים לא, כל אחד והמזל שלו, אז זהו בסך הכל אין מה להילחץ זה כיף ונחמד ואת תתחילי להבין את הכללים לבד אחרי משמרת אחת או שתיים :)
שואל השאלה:
איזה מקרים היו לך?
אנונימי