התחברות
הרשמה
איך השמות הראל וצבי? איזה יותר יפה?
26 בספטמבר 2017, 12:08
שם
עברית
ישראל
שמות
שמות יפים
4 תשובות
הראל יותר יפה לדעתי
❤
❤Bratz❤
הראל מושלם!
א
אם היינו יחד
הראל זה שם מהמם!
צבי פחות
מ
מה קןרה? (בת)
צבי זה שם מעלף! הראל כבר לאוס
Eva
באותו הנושא:
שם לילד - הראל עידו או עידו הראל?
שם לבן - עידו או הראל?
איזה שם יותר יפה: ג'פרי דאהמר או טד בנדי? זה לצב החדש שלי
מי יותר חתיך עברי\לידר\הראל\סקעת
איך השם רפאל והראל לתאומים?
מי יותר שווה עמוס תמם, זוהר ליבה או הראל סקעת?
איזה שם מבין השמות הבאים יפה יותר- בתאל, בתיה או שירה, ואם בחורה בשם בתאל משנה את שמה, זה יפה בתיה שירה ויקראו לה שירה או שם אחר, (עדי, יפה יותר?)
איזה חולצה יותר מתאימה עם גינס צבאי?
איזה שם הכי יפה? אריאל, עידו, רותם, גל, עומר, איתי, הראל או יוני?
שפירים הראל וקסם הם שמות של?.
התלבטות בבחירת פוליסות חיסכון - איזו פוליסה יותר משתלמת מבין ה-3: מנורה, הראל או הפניקס?