11 תשובות
לא
אנונימי
קצת מלחיץ העיניים שלה והיא מזכירה לי ארנב חחח
היא ממש יפה, פשוט תמונה מוזרה.. כאילו היא בוהה באוויר בלי מטרה.. אתה יודע, כמו בפרסומות האלה של השבץ מוחי
קישורים מצורפים:
^
זאת שמעליי
תמונות יותר נורמאלית חח כן בטח
תמונה שלה עם חוטיני זה יותר נורמאלי xd
זאת שמעליי
תמונות יותר נורמאלית חח כן בטח
תמונה שלה עם חוטיני זה יותר נורמאלי xd
היא יפהייפה לדעתי
תראו תמונות אחרות שלה
תראו תמונות אחרות שלה
קישורים מצורפים:
כן, היא יפה.
היא ממש יפה
מה אתם רציניים
היא מושלמת!
היא מושלמת!
היא פאקניג בובת חרסינה איזה אישה יפה! וואו! לדעתי עם העין השנייה שלה הייתה ירוקה היא הייתה מושלמת
כן
באותו הנושא: