5 תשובות
זה לא פוגע בכל המקרים.. אבל כן יש מצב שזה יפגע.. אני מכירה מישהו שעשה והיו צריכים לעשות לו ניתוח בשביל להחזיר תאוזן למה שהיא הייתה
תמיד יש סיכון, אבל לי יש הליקס ואני ממש בסדר, אין ממה לפחד (: (:
אם זה היה פוגע במערכת העצבים אני לא חושבת שהיו עושים את זה בכלל... אני מכירה מלא ילדים עם אליקס והם בסדר אבל אם את לא בטוחה תחפשי באינטרנט בטוח תמצאי על זה משהו
כן.. אני גם רציתי לעשות אבל זה נחשב עגיל ממש מסוכן
כן.. ואם יש לך אוזן שכמות האינפקציה בה גדולה האוזן שלך עלולה להתנפח
באותו הנושא: