תשובה אחת
מה הסיבה שאת רוצה להיות בגדוד מעורב?
יכול להיות שפשוט להגיד את האמת יהיה הכי טוב.

בהנחה שאת לא רוצה להגיד את הסיבה האמיתית שבגללה את רוצה להיות בגדוד מעורב, את יכולה להגיד שהכרת כמה אנשים ששירתו בגדוד מעורב וממש נהנו מהשירות ואמרו לך שכדאי.

את יכולה להגיד שלמיטב הבנתך בגדודים מעורבים יש אווירה טובה יותר מאשר בגדודים לא מעורבים.
*זה לא בהכרח נכון*

את יכולה להגיד שאת מסתדרת יותר טוב עם בנים מאשר עם בנות.

זה לאו דווקא יגרום לו לשבץ אותך שם, אבל זה לפחות יישמע הגיוני.
בכל מקרה אני חושב שתמיד האמת עדיפה על פני כל סיפור מונפץ שהוא.
באותו הנושא: