5 תשובות
תמיד לחייך, לא לנסות למכור להם דברים שהם לא רוצים כי שמים לב לזה
לאט לאט את תזכרי את התפריט טוב יותר, אבל נגיד אם שואלים אותך על מנות תראי ידע עליהן, מזמינעם מנה מסויימת אז תגידי במנה הזו יש קצת חריף, זה בסדר?
תמיד תחייכי, גם אם מעצבנים אותך או שהם כפויי טובה, תגידי "גברתי/אדוני אין צורך להתעצבן, אני אסדר הכל"
כמה דקות אחרי שמגיעה מנה תשאלי "המנות בסדר?" אם לא אז תטפלי בזה.
תמיד תזכרי את הדברים הקטנים שהם מבקשים ותראי שאת תמיד קשובה להם כמו קרח או מים שאת יכולה להביא מהר ובדרכ שוכחים ומביאים אחרי שעה.
בסוף הארוחה תשאלי איך היה להם ואם הם ירצו להתכבד בקינוח
לאט לאט תשתפרי, בהצלחה!
תמיד תחייכי, גם אם מעצבנים אותך או שהם כפויי טובה, תגידי "גברתי/אדוני אין צורך להתעצבן, אני אסדר הכל"
כמה דקות אחרי שמגיעה מנה תשאלי "המנות בסדר?" אם לא אז תטפלי בזה.
תמיד תזכרי את הדברים הקטנים שהם מבקשים ותראי שאת תמיד קשובה להם כמו קרח או מים שאת יכולה להביא מהר ובדרכ שוכחים ומביאים אחרי שעה.
בסוף הארוחה תשאלי איך היה להם ואם הם ירצו להתכבד בקינוח
לאט לאט תשתפרי, בהצלחה!
לחייך הרבה, להיות נחמד ומנומס, גם כשלקוחות מתנהגים בצורה לא הולמת או מזלזלת לכבד אותם, לנסות להיות באותו ראש עם הלקוחות, ולהיות אחראי.
-לחייך
-לבוש מתאים
-סבלנות זה חשוב מאוד (לא להתעצבן)
-לשאול אם הם רוצים להזמין
בהצלחה (:
-לבוש מתאים
-סבלנות זה חשוב מאוד (לא להתעצבן)
-לשאול אם הם רוצים להזמין
בהצלחה (:
זיכרון טוב חשוב כדי לדעת מה כל אחד רצה, זריזות, לחייך ולבוא בגישה נחמדה. בלי לחץ כי לרוב לחץ הוא מורגש! בהצלחה :)
באותו הנושא: