7 תשובות
גם לי.
אשכנזייה חח
אשכנזייה חח
חחח כן אבל הכי טעים
בקטנה כזה, אבל אכיל.
חריף לי הדוריטוס חמוץ מתוק...
ממש טעים לי.
לא כל כך
וואו גם לי.
באותו הנושא: