בעוד חודש בערך אני אמורה לקבל שיבוץ לתפקיד בצבא. אני מאוד מפחדת שישימו אותי בתפקיד מעפן ומשעמם שאני לא ארצה..
אני לא באמת יודעת מה אני רוצה לעשות בצבא.. אבל באלי משהו משמעותי ומעניין.. יש לי נתונים גבוהים ( דפר 80 קבא 54) .. איזה תפקידים מומלצים? בלי מיונים? שאני יכולה לבקש ויש סיכוי שישמו אותי?