התחברות
הרשמה
ביישנית, קראש..
הקראש הוא ידיד טוב שלי אבל תמיד קשה לי לדבר איתו ולפתח שיחה עם ידידים אחרים זה ההפך ויש שיחה זורמת ותמיד יש לי מה לדבר איתם אבל עם הקראש זה שונה, אני יותר בשיינית וכל הזמן מתרחקת ממנו במקום להתקרב מה אמי יכולה לעשות?
2 באוקטובר 2017, 21:39
הבדלים
פאדיחות
משחקי מחשב
התחלות
תשובה אחת
ברגע שתתחילו להרגיש נוח אחד עם השני השיחה תתחיל לזרום. לוקח זמן לפתח אווירה אינטימית ככה שאין לאן למהר.
ב
בחור ללא שם
באותו הנושא:
איך אפשר לגרום לקראש לשים לב אליי ( ביישנית, לא יפה, לא מכירה אותו ממש)?
הקראש שלי אוהב בנות שקטות כאלה וביישניות... להשתנות בשבילו?
יואו רק אותי זה משגע שכל שאלה שנייה זה קראש קראש קראש?
איך להתקרב לקראש? שנינו ביישנים ובקושי מכירים
קראש תמונה וילדה ביישנית מדי
זה הגיוני שאני הכי ביישנית שבעולם אבל אני פשוט אגעל מבנים ביישנים ואני ארצה
אם הקראש שלי ביישן, לא מדבר איתי או פונה אליי ובקושי מסתכל אליי יכול להיות שהוא אוהב אותי? אני ממש מתוסכלת
קראש קראש קראש ועוד פעם- קראש.
איך אני יכולה לא להיות ביישנית? נמאס לי להיות ביישנית אני רוצה להשתנות:/
אני שונאת להיות ביישנית כל הזמן, אני רוצה קצת להתפתח ולהיות יותר עם חברים ולא להתבייש כל הזמן, מה כדאי לי לעשות? אני ביישנית
מה עדיף להיות ילדה טובה וביישנית הוא ילדה רע וחברותית ולא ביישנית?