התחברות
הרשמה
כשאני במחזור זה מייגע ונמשך מלא זמן, אבל כבר חודש וחצי או אפילו חודשיים לא קיבלתי, זה די מרגיע וכיפי ולא מגביל אותי, אבל להתחיל לדאוג?
24 ביוני 2012, 19:29
מחזור
יחסים
בני נוער
אהבה
2 תשובות
זה טבעי שלפעמים בגילאים המוקדמים לא מקבלים אבל אולי יש חשש להריון אם עשית משהו
נ. ב
בטח תקבלי בקרוב
מ
משובש
זה בסדר להמון זה ככה.
ט
טובה 22