3 תשובות
שלום לך,

המעבה הינו היחידה החיצונית ולכן זה לא משנה הנתון שהיחידה הפנימית מותקנת במטבח.

כמו כל התקנה של מעבה רצוי שיהיה קרוב כמה שאפשר למאייד (היחידה הפנימית) ושיהיה במקום מאוורר.

תתחדש!
מעבה צריך להיות במרחק עד 5 מטר מהמאייד, במקום פתוח ולא סגור ושלא יזרוק את האוויר החם כלפי חלון או דלת
אם משתמשים בכיריים מגז רצוי לקחת בחשבון שפיזור הקור לא יכבה להבה דולקת נמוכה - כל השאר כמעט ולא רלוונטי
באותו הנושא: