4 תשובות
לדעתי אי אפשר לקרוא לזה מערכת יחסים אם לא נפגשתם ואם הוא ככה אז בכלל תחתכי
לנתק קשר הוא משחק בך.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על התשובות (: אנונימי תסביר למה הוא משחק בי
תודה על התשובות (: אנונימי תסביר למה הוא משחק בי
אנונימית
כאילו את כמו הכלבה שלו כשבאלו הוא מדבר איתך ופתאום הוא נעלם
אנונימי
באותו הנושא: