התחברות
הרשמה
האם גם אתם מרגישים שאתם בוכים מבפנים ולא רק מבחוץ רק שהבפנים תמיד בוכהה רק שהוא לא מוציא דמעות.
לכל אלה שמרגישים שהם נתלשו מהעולם האמיתי שלהם שהם חיים בדידות עמוקה מבפנים יותר מאשר בחוץ הם לא לבד
7 באוקטובר 2017, 23:03
דמעות
2 תשובות
ואו כל כך אני
אנונימית
כן!
B
Baby girll