3 תשובות
שלא חולים כל העונה
לא מצוננים עם קול צרוד ומגעיל
יש חופש
אפשר לאכול גלידה
אפשר לשתות משקה קר
לא צריך להתלבש במליון שכבות שבקושי אפשר לזוז
לא מצוננים עם קול צרוד ומגעיל
יש חופש
אפשר לאכול גלידה
אפשר לשתות משקה קר
לא צריך להתלבש במליון שכבות שבקושי אפשר לזוז
אין כמו חורף בעולם! והדבר הכי טוב בחורף הוא הגשם והסופות גשם כשאתה בבית עם שמיכה והריח שנישאר אחרי הגשם:)
ובקיץ אני הכי אוהבת ללכת לבריכה עם החברים שלי
ובקיץ אני הכי אוהבת ללכת לבריכה עם החברים שלי
קיץ הכי שווה! אפשר לצאת לים, לבריכה, הימים יפים יותר, בחורף סתם הכל אפור ומצוננים כל דקה