6 תשובות
שמאלנית.
אני ימנית
שמאלנית.
אבל תמיד יוצא שאני מדברת שם עם אנשים על החיים במקום על פוליטיקה לול.
ימני, אפילו בצחוק אני לא אכנס לשמאלני
אני ימנית, אבל תמיד אף אחד לא מתחבר בשמאל אז אני נכנסת לשמאל.
וזה גם לא משנה, כי תמיד איכשהו בכלל לא רבים ומדברים על החיים ואהבה וכל מיני.