10 תשובות
היה לי קראש ולא לא בכיתי חח
אנונימית
כן, גם בנים בוכים (:
כן מלא פעמיים בכיתי בגללו אבל הסיבה העיקרית זה בגלל שעד שהחלטתי לפתוח שוב את הנושא שאני אוהבת אותו הוא ניפנף אותי ורשם לי שיש לו רגש אליי לא מספיק בשביל קשר ואחרי זה ריכל עלי עם חברות שלי כלומר הוא אמר שאני יכולה להיכנס לו לתחת ו שכשאני בוכה לא לבוא אליו
ברור שבכיתי, אומנם זה קרה לפני 20 שנה בערך אבל זה אכן קרה וולא פעם אחת.
זה בסדר וטבעי. בכי הוא אחד הכלים שלנו לשחרר אנרגיה כלואה שלא יודעת איך לצאת והרבה פעמים אחרי שנבכה נרגיש טוב יותר.
זה בסדר וטבעי. בכי הוא אחד הכלים שלנו לשחרר אנרגיה כלואה שלא יודעת איך לצאת והרבה פעמים אחרי שנבכה נרגיש טוב יותר.
בכיתי בגלל חבר שלי עם זה עוזר
אנונימית
לא
כן, אבל סתם כי לא היה לי איך לשחרר את מה שהרגשתי ולא הבנתי מה אני רוצה מעצמי וממנו בכלל.
חחח כן..
זה טיפשי, הוא לא אמר לי מזל טוב ביום הולדת וממש ממש התבאסתי מזה ונזכרתי בזה והתחלתי לבכות
זה טיפשי, הוא לא אמר לי מזל טוב ביום הולדת וממש ממש התבאסתי מזה ונזכרתי בזה והתחלתי לבכות
אנונימית