התחברות
הרשמה
למה תמיד שאני ישנה מאוחר כואב לי הראש? אני לא רגילה לישון בשעות 1-2 בלילה
26 ביוני 2012, 11:54
כאבים
שינה
בריאות
מחשבים
תשובה אחת
מחוסר שינה
a
all you need is to smile :D
באותו הנושא:
כואב לי הראש אז נתתי לעצמי מכה בראש (זה מה שאני תמיד עושה ואז זה מתאזן) זה מסוכן אם המכה הייתה חזקה?
אני לא הולכת מחר לטיול שנתי, כדאי להודיע עכשיו למחנך (שאני לא מרגישה טוב) או שזה יעשה רושם שאני לא הולכת כי ישנה מאוחר?
מהם סיבות לכאב ראש? אני ישנה הרבה ועדיין כואב לי בטירוף
כאבי בטן לאחר אכילת קורנפלקס - למה תמיד אחרי שאני אוכלת קורנפלקס כואבת לי הבטן?
כואב לי הראש אבל אין לי חום, למה כואב לי הראש?
צבעו לי את החדר ויש משם ריח חריף. אני ישנה בסלון אבל הרחתי את הריח וכואב לי הראש
כואב לי הראש ואני מרגיש שאני הולך להקיא אבל לא יוצא
למה אחרי שישנים הרבה זמן כואב הראש?
למה כואב לי הראש שאני מסתכלת הצידה? כאלו נגיד צריכה להסתובב עם הראש ולהסתכל ממש הצידה ממש כואב לי, למה זה?
אני לא יודעת מה יש לי אני בקושי ישנה אני הולכת לישון מאוחר מאוד ישנה 3-4 שעות כבר חודשים אני פשוט
כואב לי הגרון ואמא שלי ישנה.. קצר