6 תשובות
כדי לעלות לעצמן את הביטחון, אני משערת... וכי הן לא מתות עליה
כדי "להוכיח" לעצמן הקנאה שלהן לא מוצדקת.
הרי הן מקנאות בה מסיבה כל שהיא, והן מנסות לשכנע את עצמן שזאת לא סיבה מוצדקת.
הרי הן מקנאות בה מסיבה כל שהיא, והן מנסות לשכנע את עצמן שזאת לא סיבה מוצדקת.
התשובה בגוף השאלה, כי הן מקנאות אז הן ימצאו מה רע בה כדי להרגיש טוב עם עצמן ולחפש פגמים
כי ככה הן יוכיחו לעצמן שהן יותר טובות
כדי להרגיש טוב עם עצמן
כדי להתנחם
באותו הנושא: