5 תשובות
ממש לא. הכל היה נורא פרימיטיבי אז.
אבל כן הייתי רוצה לבקר שם לחודש בערך.
אבל כן הייתי רוצה לבקר שם לחודש בערך.
כן- ירידת הדורות- משמע שם היה לי יותר טוב וקל כדתי. התורה הייתה יותר מסביבי. איזה כיף היה לחיות אפילו שאני בסיכון למסור נפש על התורה.. הלוואי עלי.
לא, כן הייתי רוצה להיות נוסע בזמן ולראות תקופות כאלה, אבל לא לגור בלי מחשב וסמארטפון וelectronic arts, אין מצב
לא.
אין לי משאלת מוות.
אין לי משאלת מוות.
עוד 2000 שנה ישאלו את זה על התקופה שלנו.
מה נגיד אז?
מה נגיד אז?