6 תשובות
טוב תראה, אנחנו לא ממש יכולים לדעת נה עבר לה בראש, אתה יכול לשאול אותה או שלא. זו הדרך היחידה שתדע.
הוא היא לא שמה לב או שהיא הייתה עסוקה בו זמנית אבל היא אחרי הכל ענתה לך, אז הכל בסדר.
האמת, לא נראה לי כל כך שזה אומר משהו... אבל מי יודע? :)
יש מצב שהיא התנתקה בדיוק כששלחת לה הודעה ולכן היא לא שמה לב, קורה לי לפעמים
שואל השאלה:
^לא היא לא היית מחוברת ששלחתי
שלחתי שהיא לא היית מחוברת ואז חזרתי אחרי חמש דקות וראיתי שהיא מחוברת ואחרי שניה היא התנתקה...
נראה לי היא רצתה להראות כזה שהיא הלכה לישון מאוחר אז ענתה לך ב1 שתראה שהיא ישנה מאןחר חח
באותו הנושא: