התחברות
הרשמה
אם אני שואלת שאלה בתור אנונימית זה נכנס למס' השאלות ששאלתי?
22 באוקטובר 2017, 15:07
שאלות
נאמני סטיפס
אנונימיות
מידע על סטיפס
מערכת סטיפס
תשובה אחת
כן, את יכולה להתנתק מהשאלה ואז זה לא יכנס
C
Caillou
באותו הנושא:
וואי יש פה אנונימית מציקה, כל שאלה שאני שואלת היא כותבת "הכל בסדר טודו בום"
שאני שואלת שאלה בתור אנונימית ונותנת פרחים למשתמשים הם רואים אותי בתור אנונימית? או הכינוי שלי
מעלה שאלה בתור אנונימית לא מעוניינת שנאמנים ידעו מי אני, אבל אם צריך לדווח על תשובה ואז הנאמנים יודעים מי מה הקטע איפה
אם אני שואלת שאלה אנונימית אני אמורה לקבל את ההתראות עליה?
אם אני שואלת שאלה כאנונימית ואז כותבת תגובה לשאלה כלא אנונימית, רואים שאני שואלת השאלה?
אם אני שולחת שאלה מאנונימי ואז עונה עליה (על השאלה שלי) לא מאנונימי, זה עדיין יכתוב "שואל השאלה"?
למה אני לא יכול לשאול שאלה בתור אנונימי? הכפתור לא נלחץ, וזה רק במשתמש שלי.
ידעתם שאפשר להגיב גם בתור אנונימי וגם בתור אנונימית ובכללי לשנות את זה למה שתרצו? (סתם פשוט הרגע גיליתי ורציתי לשתף)
אם אני שואל שאלה מאנונימי, רושם בה תגובה, ואז מתנתק *רק* מהתגובה, זה מוריד ממנה את הכיתוב של "שואל השאלה"?
בחיסונים בכיתה ח כול אחד נכנס לחדר לבד לעשות או שכולם בתור כזה?
הפעלת קומקום חשמלי בחגים - אני עכשיו שואלת בתור מישהי דתיה, מותר להדליק קומקום בחג?