6 תשובות
זו השאלה מבין הדפוקות שקראתי פה.
ברור שממשיכה עם חבר שלי! הוא מכיר אותי הכי טוב ( יחסית ) ועברנו הרבה ביחד! למה שאני אזרוק אותו לטובת בחור שאני לא מכירה רק בגלל שהוא חתיך יותר? כזה שיטחי מגעיל ואידיוטי.. מי יודע אולי הבחור היפה הזה הוא פליי\באד בוי.
ברור שממשיכה עם חבר שלי! הוא מכיר אותי הכי טוב ( יחסית ) ועברנו הרבה ביחד! למה שאני אזרוק אותו לטובת בחור שאני לא מכירה רק בגלל שהוא חתיך יותר? כזה שיטחי מגעיל ואידיוטי.. מי יודע אולי הבחור היפה הזה הוא פליי\באד בוי.
כלום, אז מה שמישו יפה? חבר שלי הכי יפה בשבילי.. לא צריכה מישהו אחר חוץ ממנו
תמיד יש יותר, בהכל, הקטע הוא לשמוח במה שיש ורק ליהנות:)
נשארת עם חבר שלי.. יופי זה לא הכל בחיים וכן אני כן מתכוונת לזה
אני בן אבל אני יכול להגיד לך שעם היה לי חברה והייתי רואה מישהי יפה יותר הייתי מיאלם ונישאר עם החברה שלי
לא הולכים לפי היופי. האופי יותר חשוב.
באותו הנושא: