7 תשובות
הכי נורמאלי שלהם עד עעשיו..
נחמד, אבל זה לא יתפוס כמו השירים האחרים שלהם
הכי נורמאלי שלהם
השיר הראשון שאני לא שונאת
השיר הראשון שאני לא שונאת
שהכל לטובה
לא אהבתי
השיר הכי פחות אהוב עלי מכל השירים שלהם
אבל זה די קליט
אבל זה די קליט
אנונימית
פחות אהבתי
באותו הנושא: