התחברות
הרשמה
למה היקי זה כיף? מה כיף בזה? זה גם נראה ממש כואב ומוזר...
28 באוקטובר 2017, 22:43
היקי
צוואר
איקי
גוף
סימנים
4 תשובות
זה לא כואב. זה מדגדג כזה
ס
סתם אחת שרוצה לעזור
סתם לדעתי זה מחרמן
ט
טריפ רע
צודקת
א
אנונימית20203030
מסכימה
B
Baby girllll
באותו הנושא:
היקי זה כואב?
חבר שלי לא מוכן לעשות לי היקי בגלל שהייתה מישהי ביפן, חבר שלה עשה לה היקי ובטעות פגע בעורק הראשי.. אתם חושבים שהוא צודק?
זה ממש מוזר שחבר שלי עשה לי היקי בבית שחי?-_-
היקי בצוואר זה כואב..? ואם אומרים היקי בצוואר זה אומר שעושים את זה בעוד מקום..? איפה..?
למה אנשים עושים היקי? זה לא כואב סתם?
מה הקטע בלעשות היקי? זה כואב לא?
להסיר סימן של היקי - איך אפשר להעביר היקי על הצוואר?
לפני כמה ימים ידיד שלי עשה לי היקי, זה מוזר? אנחנו לא חברים או משהו..
הייתם מתפדחים אם היה לכם כתם לידה בצוואר ממש גדול בצבע אדום? נראה בול כמו היקי
איך עושים היקי? זה כואב?
היקי זה כואב?