התחברות
הרשמה
זה מוזר שפשוט אין לי כוח לדבר עם אנשים אבל עם אנשים שאני מרגישה בנוח איתם אני כן מדברת..? עוד מישהו ככה?
30 באוקטובר 2017, 16:46
שיחה
בטחון עצמי
ביישנות
2 תשובות
כן גם אני.
ת
ת ר נ ג ו ל ת
תני כיף. זה בדיוק אני...
נ
נחסמתי 0503824825
באותו הנושא:
אנשים עם OCD איזה טקסים מוזרים יש לכם?
אתם אוהבים אנשים מוזרים?
עבודות לאנשים ביישנים - אילו עבודות מתאימות לאנשים ביישנים שקשה להם לדבר עם אנשים?
זה מוזר שאני מייעצת לאנשים בזוגיות ובסק* ובדברים האלה שלא חוויתי אותם בכלל?
יש לי אנשים שאני לא מכיר בבית שפשוט לא רוצים ללכת, עזרה?
אנשים חושבים שאני מוזרה בגלל שאני אוהבת אופרות ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית, מה דעתכם?
דברים מוזרים לכתוב לאנשים באומגל?
אתם מכירים סרט שיש מישהו או כמה אנשים שפשוט מתעוררים ומגלים שאין אף אחד בעיר?
אני מחפש אנשים כמוני מחותלים לדבר איתם על הנושא, השמח לדבר עם אנשים שגם מחותלים
למה יש אנשים שפשוט לא רוצים להיות אנשים טובים יותר?
עם אני וידיד שלי נפגשים לבד אז זה יהיה מוזר אנשים יחשבו משהו אחר?