9 תשובות
חחח פחות
רק לי אין טייץ שחור אחד... חחח
האמת שאצלנו בנים לא ממש שמים לב מה בנות לובשות.
בנים זה עם מאוד חכם... צריכה פרוט? חחח
וואי כן זה מעצבן. שחור זה הצבע האהוב עלי פשוט זה הכל, זה לא אומר שכל יום אני עם אותו הטייץ.
פתטי.
אנונימי
יש לי 5 טייצים שחורים..
אנונימית
זה הרגע בו אני בוכה שאני בבית ספר דתי?
כן?
אוקיי*-*
נב
אמנם אנחנו כולנו בנות אז הרוב עושות את זה אבל בכל זאת אלה שלא יודעות שיש לנו מיליון טייצים שחוריםd:
באותו הנושא: