התחברות
הרשמה
ילד מהכיתה שלי היה מדבר איתי הרבה ועכשיו הוא לא כול כך נחמד אלי מה לעשות? לא נעים לי לשאול אותו למה
30 באוקטובר 2017, 23:43
ביישנות
שיחה
מבטים
תשובה אחת
תחכי עד שיהיה הזדמנות לדבר, על איזשהו נושא, אולי בשיעורי בית, ואז כדרך אגב תגידי לו אם הוא שם לב שפעם הוא היה מדבר איתך יותר?
o
offline
באותו הנושא:
סיפרתי אתמול לחברה שלי מי הקראש שלי (הוא מהכיתה של שתינו) ועכשיו הוא שלח לי סימן שאלה בוואצאפ (בחיים לא דיברנו בוואצאפ ולא הרבה במציאות) זה אומר שהיא סיפרה לו?
למה ילד מהכיתה שלח לי בקשת עוקב אם הוא לא מדבר איתי בכלל?
ילד מהכיתה שלי נתן סטירה לילדה מהכיתה (הם רבו רציני)
זה אפשרי שמישהו יהנה לדבר איתי ממש הרבה למרות שאני בכלל לא מצחיקה?
למה מתי שבנים מהכיתה מתקרבים אליי במקרה/ מדברים איתי, אז הקראש שלי מסתכל?
למה ילד מהכיתה עושה לי לייקים אם הוא אפילו לא מדבר איתי?
איך להשלים עם חברה שסיפרתי במי היא מאוהבת ועכשיו היא לא רוצה לדבר איתי?
יש ילד מהכיתה שלי שהוא מסתכל עלי הרבה אבל הוא לא מדבר איתי ולא בא לידי וכאלה, מה זה אומר? הוא מסתכל עלי מגועל?
יש ילד מהכיתה שהתחיל איתי ואמר לי לבוא לבית שלו לא הסכמתי ועכשיו הוא אפילו לא מוכן לדבר איתי מה לעשות?
ילד מהכיתה ממש הטריד אותי ליטף לי את השיער בהה בי נגע לי ברגל ועצבן אותי ועכשיו הוא כבר לא מדבר איתי יותר בכלל איך הוא פתאום הפסיק?
אם ילד מהכיתה שלי נגע לי בראש, מדבר איתי הרבה, קורא לי בשם חיבה. מה זה אומר?