התחברות
הרשמה
מישהו רצה להיפגש איתי והתארגנתי וכתבתי לו בצחוק שאני לא באה בסוף ואזהוא שלח אמוג'י. זה אומר שהוא לא באמת רצה להיפגשנכון?
אמרתי את זה סתם בשביל לבחון אותו אם הוא באמת רוצה להיפגש או סתם.
כנראה שהוא רצה סתם אם הוא הגיב כמו מסכן.
31 באוקטובר 2017, 21:34
שיחה
פגישות
התחלות
היכרויות
תשובה אחת
ייבוש תמורת ייבוש.
הרי ממה חוששים בפגישה הראשונה...
ד
דויד B
באותו הנושא:
הוא קבע איתי להיפגש.
כדאי להיפגש עם מישהו שהכרתי בסטיפס?
זה פאדיחה לדעתכם להיפגש עם מישהו שקטן ממני ב4 שנים?
מישהו שהכרתי רק היום רוצה להיפגש איתי מחר..
אתמול מישהו שהתחיל איתי קבע איתי להיפגש בעשר ושהוא היה באיזור שלח הודעות ולא עניתי לו, אני מרגישה חרא כי הוא חמוד וחתיך
חברה שלי רוצה להיפגש איתי היום בערב ולא ממש בא לי תתנו לי תירוצים טובים..?
להיפגש עם מישהו מהאינסטגרם אחרי יום, מה דעתכם על זה?
תנו לי תירוצים למה אני לא יכולה להיפגש עם מישהו?!
אני הולכת להיפגש עם מישהו שהכרתי בטינדר, מה אתם חושבים?
תירוצים טובים למשהו שרוצה להיפגש איתי מחר אבל אני לא רוצה
אם סבתא רבא של מישהו נפטרה היום בבוקר, הוא יכול להיפגש איתי בשישי?