4 תשובות
אי אפשר לכתוב was thinking, מעבר לה שwas זה בעבר ו- thinking זה בפרזנט פרוגרסיב, את לא יכולה בעבר לכתוב גם עם פועל וגם פועל עזר.i thought
אנונימי
שואל השאלה:
1. אני בן
2. בטח שאפשר ללמוד i was thinking... ככה משתמשים בwas וwere
באיזה כיתה את?
1. אני בן
2. בטח שאפשר ללמוד i was thinking... ככה משתמשים בwas וwere
באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
לכתוב*
לכתוב*
אה אוקיי לא ידעתי
אנונימי
באותו הנושא: