12 תשובות
שימי ז*ן
אנונימית
את לא מוזרה
זה פשוט הפסד שלך
זה פשוט הפסד שלך
תתעלמי מהם
אין כל כך מה לעשות אם זה.. כל אחד חושב אחרי. תנסי להתעלם או משהו.. גם אני לא כל כך רוצה ילדים אבל כנראה זה כי בשבילי זה עוד לא הזמן. אבל יש הרבה כמוך שגם לא רוצים וזה בסדר לגמרי :)
שני דעתך בכדי להתאים את עצמך לחברה המודרנית
^חח חיי בסרט
אל תצאי בהצהרה על זה לאנשים כי אנשים מוגבלים בדעות שלהם ושופטים את כל מי שלא הולכת לפי הזרם-של חתונה וילדים.
אנונימית
תחשבו למשל שנגיד בעוד איזה עשר עשרים שנה אף אחד בעולם לא ירצה לעשות ילדים (בגלל אגואיסטיות\עצלנות שלא רוצים לטפל במישהו רוצים רק להנות מהחיים)
אז תוך כמה עשורים תחשבו שהעולם היה נחרב לגמרי מאנשים והיו נשארים רק דגים וחיות. עצוב לא?
אז תוך כמה עשורים תחשבו שהעולם היה נחרב לגמרי מאנשים והיו נשארים רק דגים וחיות. עצוב לא?
אנונימית
אני כמוך
אם זה עוזר
אם זה עוזר
זה בסך הכל בחירה שלך. יש מגמה גדלה של אנשים שלא רוצים להביא ילד לעולם מכמה סיבות.
כדאי להיות כנה, אני לא חושב שרוב הבנות שיחליטו את זה בגיל 16 או 17 יישארו עם ההחלטה הזו, בין אם זה לחץ מהמשפחה ומהחברה, או מבן הזוג. או מסיבות אחרות של חוסר רצון להשקיע זמן/תשומת לב והכאב והדיכאון של הלידה וכו'.
בישראל העניין לא נפוץ במידה רבה, ויש סיכוי גדול שתתקשי במציאת בן זוג. אבל זה אחד מהעקרונות שלך וזה מכובד שאת עומדת בהם.
כדאי להיות כנה, אני לא חושב שרוב הבנות שיחליטו את זה בגיל 16 או 17 יישארו עם ההחלטה הזו, בין אם זה לחץ מהמשפחה ומהחברה, או מבן הזוג. או מסיבות אחרות של חוסר רצון להשקיע זמן/תשומת לב והכאב והדיכאון של הלידה וכו'.
בישראל העניין לא נפוץ במידה רבה, ויש סיכוי גדול שתתקשי במציאת בן זוג. אבל זה אחד מהעקרונות שלך וזה מכובד שאת עומדת בהם.
פשוט תחשבי מה שאת רוצה ומה שיהיה טוב לך! על תשימי על אנשים
אל תעשי.
לא נולדת בשבילהם. נולדת בשביל עצמך והם לא יחליטו לך על החיים...
לא נולדת בשבילהם. נולדת בשביל עצמך והם לא יחליטו לך על החיים...